Pagini

marți, 2 ianuarie 2018

Capcana impotriva plosnitei urat mirositoare sau gandacului puturos

      Sau cum s-ar spune academic Halyomorpha halys sau Pentatomidae si toti ceilalti cu neamul lor
  Cred ca toata lumea le cunoaste acum. Au ajuns sa invadeze si apartamentele nu doar gradinile noastre. In cautarile mele impotriva urateniilor mirositoare am gasit un filmulet util, zic eu, pe care intentionez sa-l pun in aplicare.

Am mai citit ca este eficienta si stropirea cu apa amestecata cu sapun. Eu pana acum am incercat doar indepartarea manuala, pur si simplu le-am cules. La tara au aparut spre sfarsitul verii si oricum eram foarte ocupati cu multe altele.
Voi cum scapati de monstruletii astia?

4 comentarii:

  1. Ma gandesc ca daca pun asa ceva in gradina, o sa intre si alte insecte, unele folositoare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu m-am gandit la aspectul acesta dar intentionez sa o fac, m-am gandit si la faptul ca daca intra ele primele o sa le indeparteze mirosul pe celelalte insecte.

      Ștergere
  2. la multi ani pentru acest nou an care o sa fie minunat, stiu sigur!!!

    RăspundețiȘtergere