Pagini

duminică, 31 ianuarie 2016

Cartoful dulce-Ipmoea batatas


Cartoful dulce provine din America Centrală si are o mulțime de calități și proprietăți.

      Acesta este un filmulet interesant despre cultura cartofului dulce in apa si pamant.


Anul trecut am facut si noi un astfel de experiment, am plantat in gradina si lastari cu radacini si cartoful din care crescusera lastarii. Din pacate am plantat foarte tarziu si nu au avut timp suficient sa se dezvolte dar au rodit cat sa gustam cartofi dulci din gradina noastra. Aici este recolta dintr-un 'cuib'.
Anul acesta voi pune la incoltit la jumatatea lunii februarie.

11 comentarii:

  1. Cam asa am scos si eu la cuib, desi am avut mai mult timp ca sa se matureze. Foarte buni si fragezi, dar anul asta pun din cei obisnuiti. Nu de alta , dar n-am loc de amandoua soiurile :) Facem cu randul :)

    RăspundețiȘtergere
  2. nu prea imi place dar il folosesc din cand in cand! poate nu am gasit reteta potrivita inca!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La cuptor ca garnitura cu alte legume, sau taiati rondele si unsi usor cu ulei, sarati si cu muguri de pin printre ei, la cuptor,sunt un deliciu.

      Ștergere
  3. Am vazut si pe la noi prin Carreffour nist mastodonti din acestia de cartofi, dar nu pot spune ca mi-au facut cu ochiul. Cred ca cultivati in gradina sunt mult mai gustosi totusi..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru vizita!
      Tot ce este cultivat in gradina are un gust mai bun :).
      O zi buna!

      Ștergere
  4. Aqui uso muito a batata doce, adoro! Faço purê. assadas no forno com azeite, ou simplesmente cosida. Que bom que você plantou no seu jardim.
    Beijos.

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna! Unul din experimentele pe care le fac eu anul acesta este cultivarea cartofului dulce in ghiceci ceramic (mare) in balcon. Momentan sunt in faza de inradacinare a lastarilor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Noi nu-i consumam chiar saptamanal dar mancam din cand in cand.

    RăspundețiȘtergere