Pagini

sâmbătă, 21 martie 2015

Rasaduri tomate

De-abia astept sa le plantez in gradina.




12 comentarii:

  1. Sa se faca mari si sanatoase!
    Ce soiuri ai pus?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Vasi, si ale voastre!
      Soiurile sunt cateva, m-am limitat strict la ce stiam ca ne place, dar am si cateva noutati. Cele mari si multe sunt cele de 'Dambovita" sunt in prima foto de aici http://mykybackyardgarden.blogspot.ro/2014/12/rosiile-din-gradina-mea.html , restul sunt cele negre mici, prunisoare cu crestere nedeterminata, mai am cateva prunisoare cu crestere determinata (astea s-au cam ars anul trecut dar vreau sa incerc si anul acesta), Sanmarzano si mai am niste bijuterii micute de ghiveci, Vilma si Tumbling Tom, pe astea doua le caut de mult timp.

      Ștergere
  2. ooo... sunt măricele!
    bravo pentru hărnicie (ale mele sunt mici, mici).

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce puternice sunt! Bravo, arata foarte bine! La mine abia au dat cu capul afara. Stau ca ghioceii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim frumos, la tine am vazut rosiutele de ghiveci, asa mi-a venit ideea, pupici!

      Ștergere
  4. Sa ai noroc cu ele ! Sunt curioasa cum o sa se comporte Vilma si Tom Degetelul :) Anul asta o sa pun si eu cateva in ghiveci, dar sunt soiuri din cele ce cresc inalte si ramane de vazut cum o sa le sprijin.

    RăspundețiȘtergere
  5. o sa ai niste rosii de pomina :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Wow!!! Such beautiful and healthy plants!!! Great. You do have two green thumbs!!!!
    Happy Spring
    Elisabeth

    RăspundețiȘtergere